English 6: The princes and the pea

Font: Oxford English
Els objectius no tenen perquè coincidir, els posem per tenir una idea del contingut i de l’avaluació.

1

Objectius

 

  •  Identificar y dir el nombre de sis persones y objectes relacionats amb la realeza.
  • Contar de l’1 al 20.
  • Dir un chant i respresentar un ball per a reforzar el vocabulari nou.
  • Escoltar la cançò Castle per a presentar i practicar el vocabulari clau de la unitat.
  • Escolarar, entendre i representar la història The princess and the pea.
  • Escoltar i cantar la cançò Sleep, Sarah, sleep! per practicar el vocabulari addicional de la unitat.
  • Llegir i escriure el vocabulari i les expressions clau i de repàs de la unitat.
  • Realitzar xicotets intercanvis comunicatius a través d’una activitat de retallables.
  • Aprendre sobre com i quantes hores dormen els animals, transferint així el llenguatge de l’aula a un context de vida real.
  • Dibuixar una història o conte favorit.
  • Elegir la seua activitat favorita de la unitat.
  • Conèixer aspectes fonètics de ritme, entonació i pronunciació.
  • Autoavaluar el propi progrés i el treball realitzat.

 

2

Vocabulari

Bàsic:     King, crown, castle, queen, princess, prince. Los números del 11 al 20. Chimpanzees, giraffes, hippos, bats.
Receptiu:     His, her
Repàs:     Grandad, granny, daddy, mummy, sister, brother, sad, cold, tired, hungry, chicken, potatoes, salad, chocolate cake, pea, bedroom, star, mattress, jacket, sock, crown, cat, shark, tree, cave, yellow, pink, football strip, mobile, paints, hats and aprons, puppet, castle. Els nombres de l’1 al 10.

Estructures comunicatives
Lenguatge bàsico: This is the (king)
Lenguatge de repàs: Do you like (Princess Helen)?,  (Sarah) can’t (sleep), I don’t like (this bed), Come in!.
Lenguatge receptiu: Where does he/she live?, He wants to marry a princess,     Poor girl!, Are you a princess?, Are you sure?, let’s see! (Prince Robert) and (Princess Sarah) get married. Sleep, Sarah, sleep!,  In nests, in trees, standing up, upside down, in water.

 

3

Criteris d’avaluació

 

  •  Identifica y diu el nom de sis persones o coses relacionades amb la realeza.
  • Llig el vocabulari y les expressions clau y de repàs de la unitat e indica la paraula adecuada entre dues opcions propostes.
  • Escriu el vocabulari i les expressions clau de la unidat.
  • Participa en interaccions orals a través de una activitat de retollables.
  • Autoevalúa su propio progrés i reflexiona sobre el treball realitzat.

 

4

Flashcards

 

Selection_022

 

5

Estudia per mig de l’escriptura

 

Selection_023

Selection_024

 

5

Estudia on-line

 

Selection_013

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s