English UD 4. City Mouse and Country Mouse

Font: Oxford English
Els objectius no tenen perquè coincidir, els posem per tenir una idea del contingut i de l’avaluació.

1

Objectius

  • Identificar i dir el nombre de sis aliments.
  • Expressar preferències en quant a la alimentación.
  • Dir un chant i representar un baill per a reforzar el vocabulari nou.
  • Escoltar i cantar la canción Let’s make lunch per a presentar y practicar el vocabulari clau de la unitat.
  • Ecoltar, entendre i representar la història City mouse and country mouse.
  • Escoltar i cantar la cançò I like trees, per a practicar el vocabulari addicional de la unidat.
  • Llegir i escriure el vocabulari i les expressions clau i de repàs de la unitat.
  • Realitzar xicotets intercanvis comunicatius a través d’una activitat de retallables.
  • Aprendre d’on venen els aliments del nostre desejuni; el procés del blat al pa, transfirint així el lenguatge de l’aula a un context de vida real.
  • Dibuixar y escrure sobre els seus aliments preferits.
  • Elegir la seua activitat favorita de la unidat.
  • Conèixer aspectes fonèticos de ritmo, entonació i pronunciació.
  • Autoavaluar el propio progrés i el traball realizat.

2

Criteris d’avaluació

  • Identifica i diu el nombre de sis aliments
  • Llig el vocabulari i les expressions clau de repàs de la unitat e indica la paraula adient d’entre dues opcions proposades.
  • Escriu el vocabulari i les expressions clau de la unitat.
  • Participa en interaccions orals a través d’una activitat de retallables.
  • Autoavalua el seu propi progrés i reflexiona sobre el treball realitzat.

3

Main vocabulary

bread
tomatoes
cheese
ham
pizza
ice cream
water
soup

A. Altre vocabulari també bàsic, resenyat a la programació:

Hats and aprons, trees, cars, flowers, country, shops, city, oranges, wheat, cocoa beans, corn, orange juice, chocolate, cornflakes.

B. Vocabulari receptiu

Delicious, farmer, factory.

C. Vocabulari de repàs

Cherries, bananas, plums, watermelon, apples, oranges, Hello!, run, small, big, mummy, daddy.

4

Main structures

A. Llenguatge bàsic

I like (trees)
I don’t like (cars)

B. Llenguatge de repàs

I’m hungry, (Oranges) grow on a tree.

C. Lenguaje receptivo:

Let’s make lunch, Como on, everybody!, We eat (pizza and ice cream), This is my house, Come in, It’s fantastic!, It’s lunchtime, I’m going home, It’s quiet/noisy, (Orange juice) comes from (oranges).

5

Sounds

watermelon

6

Cross-curricular themes

Science: Where our breakfast foods come from

7

Flashcards

Selection_013

8

Estudia per mig de l’escriptura

Selection_012

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s